-
Nasz profil na portalu Facebook Link otwiera się w nowej karcie -
Nasz profil na portalu Twitter Link otwiera się w nowej karcie - Nasz profil na portalu Youtube Link otwiera się w nowej karcie
- Nasz profil na portalu Instagram Link otwiera się w nowej karcie
- Nasz profil na portalu LinkedIn Link otwiera się w nowej karcie
Deklaracja dostępności
Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bielany.um.warszawa.pl/.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Brak unikalnych punktów orientacyjnych.
- Część grafik nie posiada opisów alternatywnych lub opisy są nieadekwatne do treści.
- Niepoprawne elementy semantyczne – przycisk zamiast linka, brak informacji o rozwijalnych/zwijalnych elementach.
- Część stron nie odzwierciedla w pełni struktury strony WWW za pomocą nagłówków.
- Część stron w wersji kontrastowej nie spełnia minimalnych wymagań dotyczących kontrastu.
- Brak alternatywy dla mapy, która jest wyłączona z załącznika do ustawy o dostępności cyfrowej.
- Część elementów ma podwójny fokus na treści kierującej do tego samego miejsca.
- Część tabel nie dostosowuje się do szerokości ekranu.
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny oraz badania eksperckiego. Badanie przeprowadzone przez Fundację Widzialni dotyczyło części wspólnych Portalu Informacyjnego Urzędu m.st. Warszawy, w szczególności układu, wyglądu, nawigacji i widgetów. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu (pdf, 211 kB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością tej strony internetowej prosimy o kontakt z Agatą Perlińską — mejlowo aperlinska@um.warszawa.pl lub telefonicznie 22 443 47 57.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej, wskazanie strony internetowej oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w alternatywnej formie, powinna także określić dogodny sposób jej przedstawienia.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na zgłoszenie odpowiemy nie później niż w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania. Jeśli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, poinformujemy o tym wnoszącego żądanie, wskazując nowy termin realizacji, nie dłuższy jednak niż 2 miesiące od daty zgłoszenia.
W przypadku odmowy realizacji żądania, osoba wnosząca może złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich. Szczegóły procedury znajdują się na stronie Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Informacje o dostępności architektonicznej wszystkich budynków Urzędu m.st. Warszawy oraz Urzędów Dzielnic można znaleźć na stronie https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/dostepnosc-budynkow
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Informacje o dostępności komunikacyjno-informacyjnej wszystkich budynków Urzędu m.st. Warszawy oraz Urzędów Dzielnic można znaleźć na stronie https://wsparcie.um.warszawa.pl/-/dostepnosc-budynkow
Informacje dodatkowe
Inne informacje i oświadczenia
Informacje o usłudze tłumacza migowego online oraz innych możliwościach skorzystania z usługi tłumacza migowego można znaleźć na stronie https://wsparcie.um.warszawa.pl/tlumacz-pjm
Z Miejskim Centrum Kontaktu 19115 można połączyć się za pomocą tłumacza języka migowego online całą dobę przez cały rok:
Telefon: 19115,
E-mail: kontakt@um.warszawa.pl,
Portal: https://warszawa19115.pl/(link otwiera się w nowej karcie),
Bezpłatna aplikacja 19115,
Czat: https://warszawa19115.pl/czat(link otwiera się w nowej karcie),
Połączenie poprzez tłumacza PJM on-line: https://tlumacz.migam.org/warszawa19115(link otwiera się w nowej karcie).
Dostęp alternatywny można uzyskać również kontaktując się z Miejskim Centrum Kontaktu 19115. Możliwe jest odczytanie treści niedostępnej (krótsze teksty - max do 1 strony A4). Można również zarejestrować żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej. Zarejestrowane żądanie jest przekazywane do właściciela treści.