ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa
tel.: (+48) 22 443 47 00
fax: (+48) 22 325 44 94
e-mail: bielany.urzad@um.warszawa.pl
Naczelnik
Justyna Strus
Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany należą w szczególności:
- bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie zadań:
- przyjmowanie w formie pisemnej, ustnej lub elektronicznej skarg, wniosków oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej i innej korespondencji, sprawdzanie kompletności przyjętej dokumentacji, zgodnie z zatwierdzonymi odrębnie procedurami, a następnie kierowanie dokumentacji do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu Dzielnicy,
- udostępnianie odpowiednich formularzy i wzorów dokumentów,
- udzielanie informacji o organach właściwych oraz o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz niezbędnej treści wniosku, podania, pisma lub załącznika,
- wydawanie dokumentów klientom,
- obsługi systemu Warszawa 19115, w zakresie realizacji zadań II linii wsparcia,
- realizowanych we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego, polegających na przyjmowaniu wniosków o wydanie Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz weryfikacji i wydawania potwierdzeń uprawnień wynikających z tytułu posiadania w.wym. Kart,
- polegających na przyjmowaniu wniosków o wydanie Karty Dużej Rodziny;
- przygotowywanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań oraz analiz w zakresie swoich zadań, a także opracowywanie propozycji doskonalenia zasad i procedur obsługi klientów oraz ich wdrażanie;
- administrowanie systemem obiegu dokumentacji Signum;
- obsługa kancelaryjna Urzędu Dzielnicy.