null

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany

Drukuj link otwiera się w nowej karcie

ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa
tel.: (+48) 22 443 47 00
fax: (+48) 22 325 44 94
e-mail: bielany.urzad@um.warszawa.pl

Naczelnik
Justyna Strus

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany należą w szczególności:

  1. bezpośrednia obsługa mieszkańców w zakresie zadań:
  • przyjmowanie w formie pisemnej, ustnej lub elektronicznej skarg, wniosków oraz wniosków o udostępnienie informacji publicznej i innej korespondencji, sprawdzanie kompletności przyjętej dokumentacji, zgodnie z zatwierdzonymi odrębnie procedurami, a następnie kierowanie dokumentacji do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu Dzielnicy,
  • udostępnianie odpowiednich formularzy i wzorów dokumentów,
  • udzielanie informacji o organach właściwych oraz o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz niezbędnej treści wniosku, podania, pisma lub załącznika,
  • wydawanie dokumentów klientom,
  • obsługi systemu Warszawa 19115, w zakresie realizacji zadań II linii wsparcia,
  • realizowanych we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego, polegających na przyjmowaniu wniosków o wydanie Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz weryfikacji i wydawania potwierdzeń uprawnień wynikających z tytułu posiadania w.wym. Kart,
  • polegających na przyjmowaniu wniosków o wydanie Karty Dużej Rodziny;
  1. przygotowywanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań oraz analiz w zakresie swoich zadań, a także opracowywanie propozycji doskonalenia zasad i procedur obsługi klientów oraz ich wdrażanie;
  2. administrowanie systemem obiegu dokumentacji Signum;
  3. obsługa kancelaryjna Urzędu Dzielnicy.