Wizyta w urzędzie nie musi być trudna i kłopotliwa, gdyż urzędnicy pracujący na parterze ratusza w Wydziale Obsługi Mieszkańców (WOM) są zawsze do Państwa dyspozycji. Udzielimy informacji w każdej sprawie, a także wskażemy odpowiednie wnioski i formularze.
Przed udaniem się do Urzędu Dzielnicy Bielany, by zaoszczędzić Państwa czas i wybrać dogodny termin wizyty, proponujemy internetową rezerwację „numerka” za pośrednictwem strony www.bielany.waw.pl lub rezerwację telefoniczną pod numerem 22 37 33 551.
Na salach obsługi do Państwa dyspozycji jest 45 stanowisk. Są to m.in. stanowiska: działalności gospodarczej, zasobów lokalowych, architektury, infrastruktury, ochrony środowiska, nieruchomości, podatków i opłat lokalnych. Szybko i sprawnie złożycie Państwo wniosek o nowy dowód osobisty, prawo jazdy i dowód rejestracyjny, załatwicie wszelkie formalności związane z meldunkiem.
Dla rodziców z dziećmi przygotowany jest też kolorowy kącik zabaw, gdzie maluchy mogą zająć się rysowaniem, gdy w tym czasie rodzice załatwiają sprawę przy okienku.
W bielańskim ratuszu znajduje się również Urząd Stanu Cywilnego.
Pracownicy obsługujący mieszkańców oraz USC są do Państwa dyspozycji w poniedziałki od 8.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Informacja telefoniczna pod nr tel. 22 37 33 333.
- Nasz profil na portalu Facebook link otwiera się w nowej karcie
- Nasz profil na portalu Twitter link otwiera się w nowej karcie
- Nasz profil na portalu Youtube link otwiera się w nowej karcie
- Nasz profil na portalu Instagram link otwiera się w nowej karcie
- visit-linkedin-profile link otwiera się w nowej karcie