Rada Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Na podstawie art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju m.st. Warszawy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1817) oraz § 18 ust. 1 pkt 1, § 17 ust. 2 i § 22 ust. 1 i 2 Statutu Dzielnicy Bielany miasta stołecznego Warszawy, stanowiącego załącznik nr 3 do uchwały nr LXX/2182/2010 Rady m.st. Warszawy z dnia 14 stycznia 2010 r. w sprawie nadania statutów dzielnicom miasta stołecznego Warszawy (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2022 r. poz. 9305), zwołuję VI Sesję Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy na dzień 20 listopada 2024 r. o godz. 17.00
Sesja odbędzie się w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Żeromskiego 29, piętro V (sala konferencyjna).
Porządek obrad:
- Otwarcie Sesji.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z IV i V Sesji Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
- Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w sprawie wniosku o zmiany w załączniku dzielnicowym nr III do budżetu miasta stołecznego Warszawy na 2024 rok. (Druk Nr 52.01)
- Rozpatrzenie projektu uchwały Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w sprawie wniosku o zmiany w załączniku dzielnicowym nr III do budżetu miasta stołecznego Warszawy na 2024 rok. (Druk Nr 53.01)
- Przedstawienie planu pracy Komisji Architektury, Infrastruktury i Planowania Przestrzennego Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy na rok 2024. (Druk Nr 51.01)
- Informacje Zarządu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
- Interpelacje i zapytania radnych, oświadczenia, wolne wnioski.
- Zamknięcie Sesji.
Przewodniczący Rady
Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Maciej Chmielewski