poszukuje kandydatów do odbycia praktyk absolwenckich
w Wydziale Działalności Gospodarczej i Zezwoleń dla Dzielnicy Bielany
Liczba miejsc: 1
Termin odbywania praktyki: 01 kwietnia 2020 r. – 30 czerwca 2020 r.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
Miejsce odbywania praktyk: Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Referat Bielański Integrator Przedsiębiorczych w Wydziale Działalności Gospodarczej i Zezwoleń dla Dzielnicy Bielany
Al. Zjednoczenia 25 w Warszawie
Stanowisko: praktykant
Główne obowiązki praktykanta:
- Pomoc przy obsłudze bezpośredniej beneficjentów Referatu
- Pomoc w pracach administracyjno-biurowych związanych z zadaniami Referatu
- Pomoc w przygotowaniu dokumentów do Archiwum
- Pomoc przy rejestracji nowych Użytkowników Bielańskiego Integratora Przedsiębiorczych
Oczekiwania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe/średnie
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości i StartUp’ów
- pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, dobra organizacja pracy
Wymagane dokumenty:
- podanie o praktykę, w tym oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych*
- Curriculum Vitae
- świadectwo/dyplom potwierdzający posiadane wykształcenie
- oświadczenie kandydata*
* wzory podania oraz oświadczenia znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej m.st. Warszawy: Rekrutacja/Odpłatne praktyki absolwenckie w biurach Urzędu m.st. Warszawy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie drogą elektroniczną wymaganych dokumentów w formie skanu w terminie do dnia 21.02.2020 r. na adres e-mail: fflorczak@um.warszawa.pl
Do przesyłania swoich zgłoszeń zachęcamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Załączniki: