null
Porządek posiedzenia Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w dniu 5 grudnia 2022 r. o godz. 17:00
Posiedzenie odbędzie się w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29 (sala konferencyjna, pok. 506 – V p.).
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Rozpatrzenie skargi z 05.10.2022 r. uzupełnionej pismem z 17.10.2022 r. na działania Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 209 im. Hanki Ordonówny w Warszawie.
- Rozpatrzenie skargi z 03.10.2022 r. na działania Dyrekcji Szkoły Podstawowej nr 273 im. dr Aleksandra Landy Szkoły Filialnej w Warszawie.
- Sprawy różne, korespondencja.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący
Komisji Skarg Wniosków i Petycji
Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Wojciech Borkowski
Zaproszeni goście:
- Zarząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Radca Prawny z Wydziału Prawnego dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Pani Małgorzata Miller – Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 209 im. Hanki Ordonówny w Warszawie,
- Pani Iwona Pyzowska – Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 273 im. dr Aleksandra Landy Szkoły Filialnej,
- Wnoszący skargi w punktach 3-4.