null
Porządek posiedzenia Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w dniu 27 października 2022 r. o godz. 17:00
Posiedzenie odbędzie się w zdalnym trybie obradowania.*
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu nr 12 z 29.09.2022 r.
- Rozpatrzenie skargi z 06.04.2022 r. na działania Dyrektora Specjalistycznej Poradni Rodzinnej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
- Rozpatrzenie skargi z 05.07.2022 r. na działania Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 263 im. Powstańców Wielkopolskich w Warszawie.
- Rozpatrzenie skargi z 17.08.2022 r. oraz z 24.08.2022 r. na działania Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
- Sprawy różne, korespondencja.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący
Komisji Skarg Wniosków i Petycji
Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Wojciech Borkowski
Zaproszeni goście:
- Zarząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Radca Prawny z Wydziału Prawnego dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Pan Arkadiusz Przybylski – p.o. Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Pani Jadwiga Göransson – Dyrektor Specjalistycznej Poradni Rodzinnej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Pani Monika Gawryjołek – Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 263 im. Powstańców Wielkopolskich w Warszawie,
- Wnoszący skargi w punktach 4-6.
*Na podstawie art. 15zzx ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z późn. zm.)