null
Porządek posiedzenia Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w dniu 1 lutego 2023 r. o godz. 17:00
Posiedzenie odbędzie się w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29 (sala konferencyjna, pok. 506 – V p.).
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu nr 14 z 05.12.2022 r.
- Rozpatrzenie skargi z 25.10.2022 r. na działania Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 263 im. Powstańców Wielkopolskich w Warszawie.
- Rozpatrzenie skargi z 25.10.2022 r. uzupełnionej pismem z 19.01.2023 r. na działania Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 80 im. Marii Kownackiej w Warszawie.
- Rozpatrzenie skargi z 18.10.2022 r. uzupełnionej pismem z 12.12.2022 r. na działania Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
- Sprawy różne, korespondencja.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący
Komisji Skarg Wniosków i Petycji
Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Wojciech Borkowski
Zaproszeni goście:
- Zarząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Radca Prawny z Wydziału Prawnego dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Pani Monika Gawryjołek – Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 263 im. Powstańców Wielkopolskich w Warszawie,
- Pani Beata Sinicyn – Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 80 im. Marii Kownackiej w Warszawie,
- Pan Arkadiusz Przybylski – Dyrektor Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Wnoszący skargi w punktach 4-6.