null
Porządek posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy 27 sierpnia 2024 r. o godz. 18:30
Posiedzenie odbędzie się w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29 (sala konferencyjna, pok. 506 – V p.)
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Rozpatrzenie skargi z 08.04.2024 r. na działania Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
- Rozpatrzenie skargi z 10.05.2024 r. na działania Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
- Sprawy różne, korespondencja.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Daniel Pieniek
Zaproszeni goście:
- Zarząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Radca Prawny z Wydziału Prawnego dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Dyrektor Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Wnoszący skargi w punkcie 3 i 4.