null

Odwołane - Porządek posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy 16 września 2024 r. o godz. 17:30

Drukuj link otwiera się w nowej karcie

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Rozpatrzenie skargi z 08.04.2024 r. na działania Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
  4. Rozpatrzenie skargi z 10.05.2024 r. na działania Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy.
  5. Sprawy różne, korespondencja.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Daniel Pieniek

Zaproszeni goście:

  • Zarząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
  • Radca Prawny z Wydziału Prawnego dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
  • Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
  • Dyrektor Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
  • Wnoszący skargi w punkcie 3 i 4.