null

Porządek posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy 14 listopada 2024 r. o godz. 17:30

Drukuj link otwiera się w nowej karcie

Posiedzenie odbędzie się w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29 (sala konferencyjna, pok. 506 – V p.)

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów: nr 2/2024 z dnia 19.09.2024 r. oraz nr 3/2024 z 21.10.2024 r.
  4. Rozpatrzenie skargi z 16.07.2024 r. na działania Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
  5. Rozpatrzenie skargi z 02.09.2024 r. na działania Zarządu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
  6. Rozpatrzenie skargi z 01.09.2024 r. na działania Dyrektora Zespołu Szkół nr 18 w Warszawie
  7. Rozpatrzenie skargi z 16.09.2024 r. na działania Dyrektora LIX Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Warszawie
  8. Sprawy różne, korespondencja.
  9. Zamknięcie posiedzenia.

Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Daniel Pieniek

Zaproszeni goście:

  • Zarząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
  • Radca Prawny z Wydziału Prawnego dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
  • Dyrektor Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
  • Dyrektor Zespołu Szkół nr 18 w Warszawie,
  • Dyrektor LIX Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Warszawie,
  • Wnoszący skargi w punktach 4 i 7.