null
Porządek posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy 14 listopada 2024 r. o godz. 17:30
Posiedzenie odbędzie się w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29 (sala konferencyjna, pok. 506 – V p.)
Proponowany porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołów: nr 2/2024 z dnia 19.09.2024 r. oraz nr 3/2024 z 21.10.2024 r.
- Rozpatrzenie skargi z 16.07.2024 r. na działania Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Rozpatrzenie skargi z 02.09.2024 r. na działania Zarządu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Rozpatrzenie skargi z 01.09.2024 r. na działania Dyrektora Zespołu Szkół nr 18 w Warszawie
- Rozpatrzenie skargi z 16.09.2024 r. na działania Dyrektora LIX Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Warszawie
- Sprawy różne, korespondencja.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Rady Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Daniel Pieniek
Zaproszeni goście:
- Zarząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Radca Prawny z Wydziału Prawnego dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Dyrektor Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy,
- Dyrektor Zespołu Szkół nr 18 w Warszawie,
- Dyrektor LIX Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Warszawie,
- Wnoszący skargi w punktach 4 i 7.