null

Mobilny Punkt Obsługi Pasażerów

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Aby ułatwić pasażerom komunikacji miejskiej dostęp do Punktów Obsługi Pasażerów, Warszawski Transport Publiczny przygotował mobile punkty, w których będzie można załatwić najpilniejsze sprawy:

 

  • wyrobić spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską,
  • zakodować bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin,
  •  „odwiesić” bilet i przekodować niewykorzystaną część biletu,
  • wgrać uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużyć.

Uwaga! W mobilnym POP-ie można płacić wyłącznie kartami płatniczymi.

Punkty będą czynne w godzinach 10.00-19.00
17, 20, 21 lipca: pętla Metro Marymont (przy P&R)
22-24 lipca: parking przy Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29.