Mieszkańców Dzielnicy Bielany, którzy w bieżącym roku będą obchodzić 100-lecie swoich urodzin, a także najbliższych członków rodzin jubilatów, informujemy o możliwości specjalnego świętowania tej wspaniałej rocznicy!
W tym celu należy:
- Pobrać druk zgłoszenia na jubileusz 100-lecia urodzin, dostępny w punkcie informacyjno-kancelaryjnym, w sali obsługi mieszkańców Urzędu Dzielnicy Bielany przy ul. S. Żeromskiego 29 lub tutaj.
- Złożyć wypełniony i podpisany druk zgłoszenia na Jubileusz 100-lecia Urodzin wraz z załączoną „Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie zgody”:
- osobiście w okienku kancelaryjnym (Informacja) w sali obsługi mieszkańców Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek w godz. 8:00-18:00, od wtorku do piątku w godz. 8:00-16:00)
lub - przysłać pocztą na adres: Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, z dopiskiem „100-lecie urodzin”
lub - wykonać skan wypełnionego Formularza Zgłoszeniowego i podpisanej Klauzuli Informacyjnej o Przetwarzaniu Danych Osobowych i przesłać na adres mailowy bielany.wsz@um.warszawa.pl.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00), nr tel.: 22 44 34 700 wew. 42168 / 42169 / 42171/ 42199.