Zgodnie z Uchwałą Nr VI/64/2019 Rady miasta stołecznego Warszawy Dzielnica Bielany przystępuje do konsultacji społecznych dot. opinii w sprawie projektowanych zmian statutu Dzielnicy.
Uwagi można zgłaszać:
- osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców w Urzędzie dzielnicy Bielany
- w poniedziałki w godz. 8.00-18.00
- od wtorku do piątku w godz. 8.00-16.00
- mailowo na adres bielany.zmianystatutu@um.warszawa.pl
- pocztą na adres: Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa
- podczas spotkania 25.02.2019 r. o godz. 17.00, w sali widowiskowej bielańskiego Ratusza, ul. S. Żeromskiego 29 (wejście od ul. Jarzębskiego)
Konsultacje trwają do 8 marca 2019 r.:
Więcej informacji oraz treści zmian:
- w załączeniu (proponowane zmiany do statutu Dzielnicy Bielany oznaczono kolorem czerwonym)
- na stronach: www.konsultacje.um.warszawa.pl
PRZYJDŹ! TWOJA OPINIA SIĘ LICZY!