Bielański Integrator Przedsiębiorczych zaprasza na webinar (internetowe spotkanie) poświęcony komunikacji kryzysowej dla małych firm. Spotkanie w czwartek, 29 lutego, o godz. 15.
Dziś wszystko działa w internecie, także firmy. Jeżeli więc prowadzisz działalność gospodarczą, niezależnie od branży powinieneś mieć wizytówkę w Google’u, a także profile firmowe na Instagramie czy Facebooku. Oznacz to interakcje w sieci z klientami, którzy otwarcie lub anonimowo oceniają Twoje działania, pisząc nie zawsze przychylne komentarze wobec Twojego produktu lub usługi.
Jeśli chcesz wiedzieć, jakie wyzwania czyhają na Twoją firmę, o czym trzeba pamiętać i na co się przygotować w relacjach z biznesowym otoczeniem, przygotowaliśmy dla Ciebie odpowiednie szkolenie, poświęcone komunikacji kryzysowej dla małych firm.
W trakcie szkolenia omówimy następujące zagadnienia:
- Co to jest ryzyko wizerunkowe i dlaczego dotyczy także Twojej działalności?;
- Kiedy ryzyko przeradza się w sytuację kryzysową... – studia przypadków dobrze i źle zarządzonych kryzysów w małych i średnich przedsiębiorstwach;
- Jak przygotować się do kryzysu i od czego zacząć?;
- Jak komunikować się z otoczeniem w trudnej sytuacji – podstawowe zasady i narzędzia.
Gdzie i kiedy:
29 lutego (czwartek), godz. 15:00.
Lokalizacja: online.
Prowadząca: Magdalena Zwolińska.
Czas trwania: 90 minut.
Zapisy online (kliknij w link). Link do szkolenia otrzymasz dzień przed wydarzeniem.