Zapraszamy na spotkanie konsultacyjne dot. zasad warszawskich konsultacji, które odbędzie się w środę 12 grudnia w godz. 18.00-20.00 w Warsztacie przy pl. Konstytucji 4. Spotkanie będzie również transmitowane przez Internet z możliwością zadawania pytań on-line.
Kiedy powinno przeprowadzać się konsultacje społeczne? Ile osób będzie mogło złożyć wniosek o przeprowadzenie konsultacji: 7 tysięcy, 5 tysięcy czy wystarczy 500 osób?
Czy organizacje pozarządowe, Komisje Dialogu Społecznego lub Rady Osiedli mogą samodzielnie złożyć taki wniosek? Czym jest Platforma Internetowa Konsultacji Społecznych i do czego służy?
O tych oraz innych kwestiach będzie można podyskutować z Marcinem Wojdatem, dyrektorem Centrum Komunikacji Społecznej oraz z innymi urzędnikami, odpowiedzialnymi za przygotowanie projektów dokumentów, które będą regulowały zasady warszawskich konsultacji.
To dokumenty ważne nie tylko dla urzędników, mieszkańców oraz wszystkich zainteresowanych partycypacją społeczną w stolicy. Określają bowiem nie tylko to, w jaki sposób warszawiacy mogą włączyć się we współdecydowanie, ale także dadzą im prawo występowania z wnioskiem o przeprowadzenie konsultacji.
Konsultacje trwają do 16 grudnia 2012 r.
Przeczytaj projekty dokumentów i powiedz, co nich myślisz:
- przez stronę internetową www.konsultacje.um.warszawa.pl
- mailowo na adres: konsultacje@um.warszawa.pl
- w trakcie spotkania konsultacyjnego 12 grudnia (godz. 18.00)
- istownie do Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa
Projekty uchwały i zarządzenia są dostępne na stronie www.konsultacje.um.warszawa.pl, a także w Centrum Komunikacji Społecznej przy ul. Senatorskiej 27 w godzinach pracy urzędu (poniedziałek-piątek).
Nie czekaj, zabierz głos w dyskusji!
Spotkanie on-line będzie można śledzić na www.konsultacje.um.warszawa.pl.