null

Informacja w sprawie handlu w okresie Wszystkich Świętych tj. 25 października – 3 listopada 2024 roku

Drukuj link otwiera się w nowej karcie
fotografia czerwonego znicza wśród jesiennych liści na grobie

Informujemy, że wnioski o wydanie zezwolenia na prowadzenie handlu okolicznościowego w okresie Wszystkich Świętych w 2024 roku, w pasie drogowym ul. Horacego oraz ul. Kwitnącej będą przyjmowane w dniach 7–11 października 2024 r. w budynku Urzędu Dzielnicy Bielany, ul. Żeromskiego 29, wejście główne, sala obsługi WOM.

WNIOSKI MOŻNA TEŻ SKŁADAĆ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ZA POŚREDNICTWEM ePUAP.

Wnioski będą rozpatrywane według kolejności ich złożenia.

We wniosku należy wskazać konkretne miejsce stanowiska, określić termin zajęcia stanowiska, podać telefon kontaktowy lub/i mailowy oraz dane zgodne z dowodem tożsamości składającego. Wnioski bez wskazania miejsca zajęcia jako wymagające doprecyzowania i uzupełnienia przez wnioskodawcę będą rozpatrywane dopiero po skompletowaniu wniosku. Jako datę wpływu wniosku traktowany będzie dzień uzupełnienia wniosku.

O przyznaniu danego miejsca w przypadku złożenia dwóch lub większej ilości wniosków na to samo miejsce decyduje kolejność zgłoszeń. Wnioskodawcy, których wniosek wpłynął jako drugi i następny w kolejności zostaną poinformowani o możliwości zmiany wniosku poprzez wskazanie innego dostępnego miejsca. Powyższa informacja będzie przekazywana wnioskodawcom w kolejności zgodnej z datą zgłoszenia.

Jeden wnioskodawca może występować z wnioskiem maksymalnie pod 2 stanowiska o łącznej powierzchni do 8 m2 lub 6 m2 albo 1 stanowisko o powierzchni 11,25 m2, 12,6 m2, 15 m2.

Przypominamy o obowiązku posiadania ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość, tj. dowodu osobistego lub paszportu.

Załączniki: